Ut i skogen ska vi gå...

Hej!
än så länge är jag ju ledig på fredagar SÅ LYXIGT! Det har varit kanonväder flera dagar o i fredags var det inget undantag. Jag o barnen lämnade pappa på jobbet o åkte sedan till Holm. Barnen älskar ju att vara hos mormor & morfar. Efter frukosten gick vi upp i skogen, precis innan dimman lättnade. Så vackert o fridfullt! 
 
Vilja leker att hon pratar i telefon
 
Stort grattis pappis på din dag! dock var födelsebarnet inte hemma. Hela denna vecka har Stoffe fullt upp med att förbereda med företagsgalan på torsdag. Så jag o barnen får njuta av egentid på den bästa tiden på dagen, kl 17.30-20...det är inte alls då vi är som MEST trötta!!!! Men detta ska vi klara...jag får ledigt på lördag då vi har beordrad övertid på jobbet...
Kram
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: