Tjejhelg med Adele

Vilken fantastisk kvinna Adele är!! Världsstjärna med ett varmt hjärta, så vacker på många olika sätt. Med sitt mellansnack lyste hennes varma personlighet fram och hon lockade fram både skratt och tårar. 
 
 
Fyra småbarnsmammor tog bilen ner till storstan och checkade in på Nordic c hotel. Bubbel, Adele, Shopping och massor av tjejsnack. 
 
Med Erika, Helena och Åsa
 
Maten vi åt, bl.a. På Berns var såklart helt fantastiskt.
 
...och massor av gott dricka! Nu kl 22 börjar illamåendet och tröttheten gå över! Jag tar med mig mycket energiboost från tjejerna och såklart fina minnen från helgen.
 
Nu ska jag snusa på Vilja som ligger bredvid mig ❤️ känner kärlek över att få komma hem❤️
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: